Informacja o plikach cookie

Zamknij [x]

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celach: świadczenia usług, statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Pamiętaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia.
Więcej informacji

  Strona główna  
Strona główna Ogłoszenie
Ogłoszenie
Temat: Informacja na temat logowania do Oficce 365 i Teams
Ogłoszenie dla: Uczelnia
Data publikacji: 2021-01-27
Data ważności: 2022-02-10
Treść:
                Szanowni Studenci Collegium Mazovia! 

Wprowadzamy możliwość samodzielnego odzyskiwania hasła przez użytkownika w portalu Office 365 oraz TEAMS - bez potrzeby kontaktowania się z Działem Informatyki.

Wiąże się to z koniecznością samodzielnego podania przez użytkownika dodatkowych danych uwierzytelniających.

Od 1 lutego (poniedziałek) przy logowaniu się do konta w Office 365  ( https://login.microsoftonline.com/ ) - dotychczasowy login i hasło nie ulega zmianie - pojawi się monit o podanie dodatkowych informacji kontaktowych, takich jak adres e-mail lub numer telefonu.

Na podstawie tych danych dodatkowych użytkownik może później samodzielnie zresetować swoje hasło. Microsoft wyśle wtedy kod uwierzytelniający na podany dodatkowy adres email bądź SMS na numer telefonu, który będzie trzeba wprowadzić w celu potwierdzenia tożsamości. Pozwoli to na samoobsługowe ustanowienie nowego hasła.

Instrukcja postępowania została zamieszczona na stronie www uczelni.

Proszę zwrócić uwagę, że zmiana nastąpi 1 lutego 2021 roku.
                
            
Autor: Żelazowska Monika
Załącznik:
Wirtualny Dziekanat v. 4.1.0 b25 Copyright (c) 2014 APR System